torsdag 10 juni 2010

www.gratisbio.se

hej bloggen<3


förlåt att jag och johanna inte har skrivit på länge men vi har faktiskt inte tänkt så mycket på att skriva här men jag har tänkt att vi kunde börja skriva här fast nu vill jag tipsa om en sida och den  heter http://www.gratisbio.se/ och jag är medlem där där jag heter linkan97 och det är faktiskt en jätteschyst sida där man samlar poäng genom att göra erbjudanden,värva kompisar och besöker hemsidor m.m och med hjälp av det får du poäng och när du samlat 400 poäng får du en biobiljett (du kan välja presentkort,biobiljett eller tidningsprenumation) och det bästa är.....(TRUMVIRVEL) att det är gratis att bli medlem och biobiljetterna och sånt skickas ochså hem GRATIS så vill du bli medlem anmäl dig på den här länken ;) den hjälper mig att få pong och den kommer att hjälpa dig tt få poäng ochså ;) så bli medlem NU HELT GRATIS

http://gratisbio.se/?RecruiterID=299529


hejdå kära blogg<3 MVH//linkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar