onsdag 27 januari 2010

lin tar över

hej!!!!!!!!


Jag har en mycket god vän som heter Lin och hon är med i panfu och, ja jag har nog inte så mycket att siga nu lin får förklara mer om panfu hejdå

Lin tar över!!!!!!!!!! dam dam dam daaaa,,,,

Hej det är jag som är lin,johannas bästis och jag e ochså medlem i panfu där jag heter Linkan5B johannas panda heter jojjos00,,,, hej johanna är till baka dam dam dam daaaaaa,,,,,,,,, stick nu johanna! jag ska ju skriva dam dam dam daaa,hej lin härr igen,,,,dam dam dam daaaaa,,ok var va jag just det jag e ochså prylpaket som jojjos00(alltså johanna) jag e medlem i pandanda,habbo,gosupermodel de e jätteroliga sidor.stick lin jag ska skriva nu dam dam dam daaaaaaa,,nej jag hann inte skriva vad jag hetter på de olika spelen ok en liten stund då,,,tack jojjos jo på pandanda heter jag linkan13 på habbo heter jag lin!!!hello och på gosuperm
odel(man kan kalla den gsm)heter jag linkansupermodel det var allt över till....je den till ,,,ta det lungt jojjos (altså johanna)men ge den bara till mig,,, jaja över till johanna,, hej!!! ja nu har vi skrivit klart så ,,,dam dam dam daaaaaa


hej då för dena gång mvh
lin och johanna!!!!!!! dam dam dam daa,,, nu räcker det johanna med det där dam dam daaaa,,, ja men i alla fal hej då,,,,,, dam dam dam daaaa nu räcker det johannaaaaaaaaaaaaaaa,,,

1 kommentar: