tisdag 26 januari 2010

panfu

hej !!!!


jag är med i panfu och där kan man prata med varandra och spelar roliga spel,där är man em panda som man går runt med man kan vara guld panda vanlig panda eller som jag prylpaket,om jag börjar men att förklara om guldpanda, om man är guld panda så kan man köpa allt i affären(men om man är guld panda så kostar det pengar) man får prova och vara guld panda två gånger utan att betala på level 5 och på guld panda dagen,nu berättar jag om man är en vanlig panda, är man en vanlig panda så kan man inte köpa så mycket men det är ju inget fel med det för man kan ju njuta av alla fantastiska spel och aktiviteter.
Är man prylpaket som jag då måste man vara över level 24 för då när man är över den levlen så ligger det en katalog nästan över allt i staden i simbassängen ja nästan överallt.
mmm, sen trycker du på katalogen och sen så finns det massa klädesplagg och möbler. sen väljer du ut en favorit och trycker på köp då kommer det up en kod som man smsar till telefonnumret aa å så väntar man i fem sekunder(men det dras 20 kronor från mobilen)Alla får en trä koja och där kan man ha fest och bjuda på middag med mm,


så glöm ej gå in på www.panfu.se ses där

mvh johanna hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar