tisdag 26 januari 2010

på grönalund 2009

hej!!!!!!!!



min pappa bor i stokholm men jag bor i skåne när jag och min lille bror åkte till han en gång så va vi på gröna lund men rebecca och aneli och pappa och jag och pontus,vi åkte masa karuseler vi åkte frit fal men bara melan man min lille bror åkte den aldra minsta ja men jag och rebecca åkte mäst rebecca hon ville släpa upp mig till de stora fritfal NEJ det skulle jag aldrikt våga men jag åker alt men inte stora fitfal,men när vi åkte virvelvinden så var det någon som fylde år så hon fick välja låt men jag fylde år dagen före synd):föra gången jag var på gröna lund då var jag bara 1 38 så jag fick inte åka den silvriga dalbudal banan men nu var jag 1 43 så jag fick åka den hur många gånger jag vill.


Lustiga huset
när vi åkte lustiga huset sååkte alla man fick stå i kön länge men det var det värt,,,när vi var ine så var de sjönt man fick gå vid massa speglar och rull band och flygande mator HAHA!


mvh johanna ett tips åk till gröna lund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar