torsdag 28 januari 2010

mer om bloggen

hej!


jag skulle bara beretta lite mer om bloggen ja jag tycker att vi börjar på en gång.....
ja bloggen styrs av jag som heter johanna och så är det en till som heter,ja och min pappa heter peter det var han som gorde bloggen och hjelper oss om vi behöver hjelp men vi klarar det ret så bra en då och min mamma heter camila och hon hjelper oss om det är någon bild som ska setas in.ja å på bloggen skriver vi alt men mycke om panfu och nu när du redan sitter vid datan så pasa på att gå in på http://www.panfu.se/

                                                                                                              mvh johanna

1 kommentar:

  1. Hejsan tösen, det är jätteskoj att läsa det du skriver.
    Men vad gör du uppe så sent? ;-)

    /Pappa

    SvaraRadera